چرا تبلیغات در گوگل ادز بهترین روش تبلیغاتی دنیاست!؟

به نظر شما چرا باید از میان روش‌های مختلف تبلیغات، گوگل ادز را انتخاب کنیم؟ ما به عنوان آژانس بازاریابی و تبلیغات دیجیتال، با روش‌های تبلیغاتی زیادی سر و کار داریم و بارها بازخورد هر کدام از آنها را بررسی کرده‌ایم. باور کنید که این تجربه چندین و چند ساله، به ما ثابت کرده که تبلیغات گوگل یکی از بهترین و هدفمندترین روش‌های تبلیغاتی دنیا است!

در طول این همه سال، مشتریان زیادی را دیده‌ایم که در مدت بسیار کوتاهی با استفاده از گوگل ادز فروش خود را چند برابر کرده‌اند. یکی از مشتریان ما به قدری از تبلیغاتش راضی بود که به گفته خودش، 3 نیروی جدید استخدام کرد تا بتواند پاسخگوی مشتریانش باشد! یکی دیگر از مشتریان ما که فروشگاه اینترنتی موبایل بود، توانست در مدت کوتاهی فروش روزانه‌اش را 6 برابر کند! آن هم با هزینه بسیار پایین و حداقلی.

در مقالۀ امروز که دومین مقاله از سری آموزشی تبلیغات در شبکۀ جستجوی گوگل است، می‌خواهیم به شما بگوییم که اصلاً چرا استفاده از روش تبلیغاتی گوگل ادز، از نان شب هم برای کسب و کارمان واجب‌تر است!

علی غلامی

در مقالۀ امروز که دومین مقاله از سری آموزشی تبلیغات در شبکۀ جستجوی گوگل است، می‌خواهیم به شما بگوییم که اصلاً چرا استفاده از روش تبلیغاتی گوگل ادز، از نان شب هم برای کسب و کارمان واجب‌تر است!

سرویس گوگل ادز با امکانات هدفگیری فوق‌العاده خود به شما اجازه می‌دهد تا تبلیغ خود را تنها برای کاربرانی نمایش دهید که دقیقاً به دنبال خدمات شما هستند. چه چیزی بهتر از این؟ بیایید یک مقایسه انجام دهیم. فرض کنیم شما تولیدی «ظروف یکبار مصرف» دارید و می‌خواهید محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید. چقدر شانس این وجود دارد که کاربرانی را پیدا کنید که دقیقاً در همان لحظه نیاز به محصول شما داشته باشند و البته حاضر باشند آن را از طریق اینستاگرام سفارش دهند؟

اگر کسی عبارت «خرید ظرف یکبار مصرف» را جستجو کند، قطعاً به دنبال خرید این محصول است. و این یعنی شانس شما برای فروش (به شرط داشتن محصول با کیفیت و ارائه خدمات خوب) واقعاً بالاست. این حد از هدفمندی، هیچوقت در هیچ رسانۀ دیگری ممکن نبوده است.