10+1 راز کلیدی نوشتن رپورتاژ آگهی
تا اینجا، در 4 اپیزود مختلف درباره رپورتاژ آگهی صحبت کردیم و هر بار نکات مهمی را که باید بدانید – از چیستی رپرتاژ تا انتخاب رسانه – برایتان گفتیم؛ و حالا …
در مقالات قبلی با تعریف رپورتاژ آشنا شدیم. در این روش تبلیغاتی، شما باید یک مقاله (یا گزارش) راجع به محصول یا خدمات خود را به نحوی بنویسید که کسی متوجه تبلیغاتی بودنش نشود و سپس با صرف هزینه، آن را در سایتهای خبری معتبر و پرمخاطب (مثل تابناک، دیجیاتو، ایرنا و …) منتشر کنید.