ریپورتاژ

رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ چیست؟

ریورتاژ یک نوع از تبلیغات اینترنتی است که از این راه می توانید محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کنید و باعث افزایش آگاهی از برند شما می‌شود.

بهترین ریورتاژ، ریورتاژ است که تبلیغات غیر مستقیم انجام دهد. مثل اینکه در قالب داستان به معرفی محصولات یا تبلیغات کسب و کارتون بپردازد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی (رپورتاژ خبری) در اصل اطلاعیه‌ای است که از طرف واحد روابط عمومی با هدف اطلاع‌رسانی اتفاقات کسب و کار به مردم در رسانه‌های مختلف و انتشارات مرتبط و هدفمند نشر داه می شود. در واقع رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش یا رپورتاژ خبری می نویسند و البته باید از نظر تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبره روی آن کار کند. شما در رپورتاژ آگهی مخاطبان‌تان را در یک مسیر مشخص همراهی می‌کنید تا به سمتی که می‌خواهید هدایت شوند و اتفاقی که می‌خواهید رقم بخورد.

ویژگی های یک رپورتاژ آگهی خوب

اهداف و مزایای رپورتاژ آگهی

  • افزایش بازدید کننده ی وب سایت
  • رتبه وبسایت را بهبود می دهد
  •  افزایش اعتبار دامنه وبسایت
  • برندینگ موفق تری انجام می شود.
  • رقابت موثرتری  در بازار صورت می گیرد.
 

همچنین بخوانید:ایجاد لینک در رپورتاژ آگهی چه مزیتی دارد؟

فاکتورهای که سایت را برای انتشار رپورتاژ مناسب می کند.

رتبه الکسا:

هرچه رتبه الکسا سایت نزدیک به یک باشد بازدید آن سایت بیشتر است و انتشار رپورتاژ درآن باعث افزایش بازدید آن میشود و کابران بیشتر وارد سایت می شود.

موضوع و محتوا سایت:

باید رپورتاژ در سایتی منتشر کنید که با محتوا و موضوع سایت متناسب باشد.

اعتبار دامنه سایت:

هرچه اعتبار دامنه یک سایت بیشتر باشد امتیاز بیشتری از ثبت رپورتاز آگهی در سایت به دست می آورید.

تاثیر رپورتاژ بر سئو: 

داشتن بک لینک های قوی و موثر یکی امر مهم سئو است.

انتشار رپورتاژ مستقیم یک بک لینک قوی در وبسایت های معتبر  است.

همچنین بخوانید: رازهای داشتن یک رپورتاژ موفق