ریپورتاژ

فرمول سری نوشتن رپورتاژ آگهی‌های موفق!

شما برای نوشتن رپورتاژ نباید صرفا به تبلیغ محصول خودرا بپردازید یا به فکر فروش بیشتر محصول خود باشید باید ابتدا اعتماد مصرف کننده را جلب کنید بعد محصولات تبلیغ کنید. با ما همرا باشید تا راز های رپوتاژهای موفق برایتان بازگو کنیم.

رازهای داشتن رپورتاژ موفق

  • تیتر رپورتاژ شما باید به گونه ای باشد که مخاطب شما را در لحظه اول جذب کند.
  • کسی که رپورتاژ می نویسد باید اطلاعات کاملی از محصول داشته باشد تا بتواند تسلط کافی روی متن داشته باشد و سعی کند به تمام سوالات ذهنی که ممکن است  برای مخاطب پیش بیاید جواب دهد. 
  • برای نوشتن رپورتاژ از کلمات پیچیده استفاده نکنید راحت و بی تکلف صبحت کنید.
  • با مخاطب صادق باشید ، درصورتی که مخاطب احساس کند در نوشته شما دروغی است بقیه آن را نمی خواند.
  • رپورتاژ شما در رسانه مشخص منتشر می شود پس بهتر است با مخاطبان آن را آشنا باشید و سیاست های تبلیغاتی آن را بشناسید تا بتوان متن جذابتر و تاثیر گذارتری بنویسید.
  • می توانید در رپورتاژتان برای تاثیر گذاری بیشتر از تصاویر، ویدئو ، اعداد و ارقام ، نقل و قول از اشخاص بزرگ  استفاده کنید. 
  • متن رپورتاژ شما نباید خیلی طولانی باشد که حوصله مخاطب را سر ببرد بلکه با تیتر های جالب و کوتاه می توانید منظورتان را به مخاطب بفهمانید.
  • سعی کنید رپورتاژ شما درقالب داستان یا یک روایت باشد نه داستان بزرگ همینکه مطالب شما منسجم و به هم پیوسته باشد کافیست.
  •  رپورتاژ شما در رسانه مشخص منتشر می شود پس بهتر است با مخاطبان آن را آشنا باشید و سیاست های تبلیغاتی آنها را بشناسید تا بتوان متن جذابتر و تاثیر گذارتری بنویسید.
نکته: بهتر است رپورتاژ شما در رسانه ی که مرتبط با کسب و کار شماست نشر یابد.
  • در پایا ن از مخاطب خود بخواهید کاری انجام دهد برایش میسر را مشخص کنید 
  • یعنی در پایان واضح بگویید چه کاری باید انجام دهد .مثلا برای سفارش محصول با شما تماس بگیرد.
 
رپورتاژ